Diváci Netflixu pojedou na teambuilding! Komedie s Prachařem a Kotkem dorazí brzy

Zdroj: CinemArt

Bláznivá česká komedie Jedeme na teambuilding, která je remakem rumunského snímku Sázka na teambuilding (Netflix), sice sklidila ostrou kritiku, v kinech si ji ale nenechalo ujít čtvrt milionu diváků. Už na konci března se ve své online premiéře uvede na Netflixu.

Jedeme na teambuilding se z pláten kin přesouvá na Netflix přesně po třech měsících od premiéry. Komedii za tu dobu vidělo přes 263 tisíc diváků, ti ji ale přitom hodnotí spíše podprůměrně (60 % na Kinoboxu). Ještě hůře si pak vede u kritiků, kteří s filmem Zuzany Mariankové neměli v prosinci žádné slitování.

Čtěte také: Začala se natáčet Studna! Seriálové ztvárnění hrůzostrašného případu na prvních snímcích

Hlavním hrdinou snímku je ambiciózní korporátní zaměstnanec Aleš (Jakub Prachař), který je svým narcistickým šéfem místo povýšení přeložen do nejhoršího firemního oddělení – do call centra. Tam velice rychle musí přijít na to, jak se svými kolegy vytvořit sehranou partu. Jen tak může během teambuildingového víkendu porazit bývalé kolegy a zachránit své nové oddělení před zrušením.

Třicetiprocentní recenzi na Kinoboxu napsal Mojmír Chytil: „Sprostá a dětinská, avšak bohužel i nepříliš vtipná komedie stojí na stereotypech a vyhroceném podání předvídatelných situací,“ uvádí recenzent v závěrečném hodnocení.

„Nenabízí dostatek tvůrčí invence, aby nenápaditý materiál přetavila v něco skutečně zajímavého. Jde pouze o rutinně odvedenou zakázku stojící na známých hereckých tvářích, na druhou stranu u nás podobně čistokrevných komedií (které si nehrají na romantiku) během roku vznikne jen pár,“ uzavírá Mojmír Chytil.

Netflix uvede komedii 28. března.

Zdroj: CinemArt