Recenzent vydal výstrahu před novou českou komedií! V kině se naštěstí ocitnul úplně sám

Zdroj: Copperfilm

Ve čtvrtek 29. února měla premiéru v kinech nová česká komedie Evy Toulové, režisérky nechvalně proslulých snímků Jak se moří revizoři nebo Casting na lásku. Jak vyzývá první recenze z Kinoboxu, Superženě je lepší se vyhnout velkým obloukem. Kritik Mojmír Sedláček jí nadělil 10 % a ze zážitku se možná bude vzpamatovávat ještě nějakou dobu.

Komedie Superžena se prezentuje jako romantický celovečerní film z prostředí dnešních třicátníků. Svobodná bezdětná Maja v podání Evy Toulové nenaplňuje očekávání okolí, když netouží po kariéře ani založení rodiny. Tlaku okolí nakonec podlehne a rozhodne se stát perfektní superženou ve všech ohledech.

Čtěte také: Survivor je opět přehlídkou produkční neschopnosti. První dva díly nastavily laťku proklatě nízko

Recenze z Kinoboxu si nebere žádné servítky. Hlavní hrdinka prý ze sebe trousí nesmyslné repliky a samu sebe si ve stylizovaných scénách představuje jako mořskou pannu, tedy bytost, která potápí ke dnu muže, kteří jí podlehnou. Jak ale píše Mojmír Sedláček, ve skutečnosti nikoho nepotápí, ani jí nikdo nepodlehne.

Všudypřítomný je product placement, postavy se chovají nelogicky a herci hrají na úrovni ochotnického divadla. Recenzent návštěvu kina rozhodně nedoporučuje, což podle něj pochopila i cílová skupina diváků, když se na jedné z prvních pražských projekcí ocitnul úplně sám.

„Další otřesnou komedii od Evy Toulové nezastavila ani covidová pandemie, kvůli níž se natáčení protáhlo na tři roky. Během této doby však zřejmě nepilovala scénář ani herecký um, a tak její zdánlivě emancipovaná řachanda působí jako nesmyslný amatérský film. Když nejvtipnější moment představuje nahodilé brebentění kvarteta stand-up komiků z pořadu Na stojáka, tak si můžete být jisti nejen tím, že vaše komedie opravdu není zábavná, ale že celý film má problémů až běda. A to je případ Superženy.“

Zdroj: Copperfilm