Trailer Občanské války má rekordní počet zhlédnutí

Přečtěte si

10 filmů odehrávajících se na obrazovkách počítačů

Filmy odehrávající se na obrazovkách počítačů nebo chytrých telefonů (desktop films), jsou poměrně nový subžánr, který se v posledních...

10 nejnovějších minisérií na HBO GO

HBO je přehlídkou výborných minisérií, a ty nejnovější, které byly uvedeny na službě HBO GO, rozhodně nejsou výjimkou. Tohle...

23 titulů, které rozšíří nabídku Netflixu tento týden

Diváci Netflixu si mohou mnout ruce nad další záplavou novinek. Obsah této služby se již tento týden rozšíří o...

Autor

Třetí pokračování Kapitána Ameriky trhlo rekord v počtu sledovanosti všech marveláckých trailerů. Pokořeni dokonce byli veleúspěšní Avengers a jejich druhé pokračování, nebo třetí Iron Man. Spideyho „Ahoj, všichni“ holt nikoho nenechalo chladným.

Na úctyhodnou skutečnost upozornilo studio Disney, které ovšem stále drží celosvětový rekord se 112 miliony zhlédnutími za loňské Star Wars: Síla se probouzí. Co se ale Marvelu týče, ukázka třetího Kapitána Ameriky s 94,7 miliony rozhodně předstihla veškeré jeho předchozí filmy, a jednoznačně tak útočí na nejúspěšnější a nejvýdělečnější film tohoto roku. Daleko do pozadí ustoupil i Ultron, který ztrácí nějakých 34 miliónů.

cap-what-the-spidey-173552

Velkou část si trailer samozřejmě nasbíral ve své domovské Americe, kde sledovanost činila k pátku na svém Youtube kanálu 22 miliónů zhlédnutí. Další necelé dva přičetlo Spojené království, nesmíme ale zapomínat ani na zbytek světa, jelikož ukázka se přeložila do dalších 25 jazyků. Spider-Manovo typické „Ahoj, všichni“ tak rezonovalo světem napříč všemi státy, jejich jazyky a samozřejmě sociálními sítěmi. Jenom oficiální anglický Facebook Marvelu nasbíral dalších 17 miliónů.

V důsledku toho studio Disney rovněž uvedlo, že počet příspěvků na sociálních sítích zahrnujících ukázku byl téměř trojnásobný oproti Ultronově ukázce v minulém roce. S číslem 240 000 si Captain Amerika: Občanská válka přičítá vskutku široký fanklub, na který se už 5. května chystá v kinech se svojí 2 hodiny a 27 minut dlouhou stopáží. Otázkou zůstává, jestli to vůbec bude pro tak nadšené fanoušky dost, a samozřejmě kolik to Marvelu udělá na žebříčcích výdělků…

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

VOD

Čtěte také