Propadák za všechny prachy. Pasáž za 320 milionů dolarů je ve sledovanosti na úrovni Rebel Moon

Zdroj: Netflix

Retro-futuristická Pasáž od režisérů Russoových stála astronomických 320 milionů dolarů, čímž se stala nejen nejdražším filmem Netflixu, ale jedním z nejdražších filmů vůbec. Výsledek? Zklamání na celé čáře. Kritici snímek strhali a první čísla sledovanosti ukazují, že ani diváky příliš nenadchl.

Pasáž s Millie Bobby Brown a Chrisem Prattem v hlavních rolích měl premiéru 14. března a hned ovládla žebříček Netflixu, když se dostala do TOP 10 ve 93 zemích světa. Na první pohled solidní start, jenže čísla ukazují jiný obrázek. Diváci u filmu strávili celkem 53,8 milionu hodin, což po přepočtu odpovídá zhruba 25 milionům diváků. V kontextu ostatních velkých projektů Netflixu je to slabý výkon – třeba Red Notice si v prvním týdnu připsal téměř 80 milionů diváků a ani to tehdy nestačilo k okamžitému schválení plánovaného pokračování.

Čtěte také: Pasáž se může jít zahrabat. Tento seriál ukazuje, jak má vypadat působivé retrofuturistické sci-fi

S takhle slabým startem je téměř jisté, že Pasáž se do dlouhodobého top 10 žebříčku Netflixu nikdy nepodívá. Streamovací gigant bude mít co dělat, aby podobně nákladné projekty v budoucnu obhájil. Už teď se spekuluje, že takto drahých filmů od Netflixu výrazně ubude. Na další spolupráci s Millie Bobby Brown to ale zřejmě vliv mít nebude. Už v dubnu totiž herečka začne natáčet třetí díl úspěšné série Enola Holmes, kde se vrátí jako slavná mladší sestra Sherlocka Holmese.

Jen pro srovnání, Pasáž si ve sledovanosti během prvního víkendu vedla na úrovni prvního dílu Rebel Moon Zacka Snydera (23 milionů). Svým výsledkem výrazně zaostala i za loňským Vyproštěním 2 (42 milionů), sci-fi Atlas s Jennifer Lopez (28 milinonů), akčním Příručákem (42 milionů) i novým Policajtem z Beverly Hills (41 milionů). The Gray Man od stejných režisérů v roce 2022 debutoval s 40 miliony zhlédnutí. Letošní Návrat do akce s Foxxem a Diaz pak porazil Pasáž na plné čáře – diváků měl za první víkend téměř dvojnásobek (46 milionů). V tomto ohledu je nejúspěšnějším filmem Netflixu nadále Red Notice (75 milionů), Pasáž se zařadila až na patnáctou příčku.

Film Sledovanost (první víkend)
Red Notice 75 600 000
Projekt Adam 51 800 000
Návrat do akce 46 800 000
K Zemi hleď! 46 600 000
Matka 42 900 000
Vyproštění 2 42 800 000
Příručák 42 000 000
Nech svět světem 41 700 000
The Gray Man 41 200 000
Policajt v Beverly Hills: Axel F 41 000 000
Mladá dáma 35 300 000
Rebel Ridge 31 200 000
Atlas 28 200 000
Rodinná aféra 26 800 000
Pasáž 25 200 000
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně 23 900 000
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška 21 400 000
Poštovní prapor 14 300 000
Bez polevy 7 100 000

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno