Nejlepší filmy Emmy Watson

nejlepší filmy emma watson

Emma Watson není jen šprtkou Hermionou z Harryho Pottera. Talentovaná a krásná herečka natočila hned několik filmů, které byste měli vidět. Tohle jsou nejlepší filmy Emmy Watson.

Harry Potter

Dobrodružství Harryho, Hermiony a Rona odehrávající se ve světě čar a kouzel si získávají další a další generace věrných fanoušků, kteří na příběh chlapce, jenž zůstal naživu, nedají dopustit. Filmové zpracování Harryho Pottera znamenalo výhru v jackpotu. Knižní série, která byla předurčena stát se veleúspěšnou filmovou franšízou, příkladně naplnila svůj potenciál a jestli si někdo myslí, že s druhou částí Relikvií smrti to skončilo, nechť se zamyslí znovu. Svět čarodějů a mudlů je tak bohatý na všemožné dějové linie a příběhy, které by byl hřích nevyužít. Odpůrci tohoto rozmělňování zažitého filmového/knižního světa mají možná pravdu, že pak dojde k nezbytnému úpadku kvality, ale třeba taková Fantastická zvířata nepadají vůbec špatně. U Warnerů mají klenot, který nám jistě budou v pravidelných intervalech předhazovat, dokud poslední divák nepadne vysílením.

Charlieho malá tajemství

Charlie (Logan Lerman) je plachý a neoblíbený teenager, který popisuje svůj život v sérii anonymních dopisů, a ty poté posílá lidem, které vůbec nezná. Zkoumá složitou dobu dospívání, včetně introverze, sexuality, homosexuality, drog i zneužívání. První dopis Charlie posílá v době před svým nástupem na střední školu. Tam se seznamuje s novými přáteli, Sam (Emma Watson) a jejím nevlastním bratrem Patrickem. Najde si první přítelkyni, ale tajně je už od první chvíle zamilovaný do zelenooké Sam. Celý příběh se odehrává v Pittsburghu v letech 1991 – 1992

Kolonie

Výběr herců pro hlavní role (Emma Watson, Daniel Brühl) byl velmi povedený a jejich výkony ještě pozvedávají i sám o sobě kvalitní příběh. Propojením osudů zamilované dvojice, která jde „proti všem“, a politického převratu, při němž zemřelo mnoho nevinných lidí, vznikl působivý snímek, který má šanci oslovit i všechny, kteří se o historické události ze světa nezajímají. Jediné, co si mohl Gallenberger odpustit, je přeexponovaný závěr, protože asi není velmi pravděpodobné, aby se pilot komerčních aerolinií vzepřel zákazu z řídící věže. Zavání to přílišnou snahou o happy ending, což je vzhledem k tématu filmu poměrně zbytečné, ale do té doby je děj filmu až mrazivě uvěřitelný.

Kráska a zvíře

Bill Condon si režií Krásky a zvířete určitě vylepšil reputaci po dvou přešlapech v podobě Twilight ságy. Adaptace se přiblížila originálu a místy jej dokonce vylepšila. U ikonické scény, kdy spolu Bella (Emma Watson) se Zvířetem tančí, musel být spokojený i sebevětší skeptik, protože ta část filmu byla jedna z nejhezčích. Ačkoliv se v tomto live-action snímku najdou mezery (LeFouova sebeprezentace nebo taneční scéna v jídelně, jež díky přehnané barevnosti působí jako vidina kvalitně sjetého narkomana), stále dominují pozitiva. Vizuální efekty, herecké výkony, propracované kostýmy, hudba a věrnost vůči animované předloze z Krásky a zvířete nejspíš po právu udělá další kasovní trhák studia Disney.

Malé ženy

Alcott napsala roku 1868 knihu o rodině, dospívání, jeho strastech a potěšeních, ale především o volbě priorit. Přestože uběhlo přes sto padesát let, je příběh stále aktuální, a právě ona volba priorit a nutnost správného rozhodování se stává díky dalším a dalším možnostem stále aktuálnějším tématem. Gerwig tedy dodala původní předloze ještě přidanou hodnotu v podobě nadčasovosti, možná i ovlivněné dobou, ve které žijeme, a vytvořila takový film, který rezonuje snad v každém divákovi, jemuž jsou popisovaná témata blízká. A to jsou, buďme k sobě upřímní, téměř každému.

Noe

Aronofskyho verze není nejusedlejší. Začíná jako hrdinský epos, který se postupně rozvine v trikově vymakaný katastrofický biják, za který by se nemusel stydět ani Roland Emmerich a teprve až ke konci filmu se ukáže komorní drama, pro které je Aronofsky známý. A je třeba uznat, že část filmu, která se již odehrává uvnitř archy, je hned o několik úrovní lepší. Bohužel ta část přichází až příliš pozdě na to, aby film vyzdvihla z bahnitého průměru. Film celkově působí hodně roztříštěně, nejen kvůli změnám formy vyprávění, ale i otázkami, které si klade a postoji, které k nim zaujímá. Na jednu stranu sledujeme Noeho, jak slepě následuje příkazy Boha, které jsou všechno, jen ne konkrétní, a na druhou stranu Noe rodině vypráví příběh stvoření světa a vývoj živočichů a lidí tak, že by na něj byl i Darwin pyšný. I časoprostor vyvolá nemálo otázek. Je to jako kdyby se tvůrčí tým nemohl rozhodnout, zda chtějí být syrově realističtí, nebo naopak chtějí prostředí, ve kterém je všechno možné. I to, že se ze Zvonilek stanou kamenní Enti z Pána Prstenů. Z mladých herců zaujme samozřejmě Emma Watson a především Logan Lerman, který byl snad poprvé herecky zajímavý.