Kevin je opět sám doma. Vánoční reklama Googlu se povedla

Přečtěte si

Svatební filmy, ve kterých se něco zvrtlo

Svatba by měla být jedním z nejšťastnějších dnů, ať už pro nevěstu nebo pro ženicha, ne vždycky ale jde...

A Hidden Life: Hrůzy 2. světové války z trochu jiné perspektivy

Válečné příběhy dle skutečných událostí jsou v neustávající módě. Ať už v podobě knižní, či filmové. Proto není divu,...

Na co vyrazit v srpnu do kina?

Druhý měsíc letních prázdnin bude v kinech plno. Fanoušci Rychle a zběsile se dočkají chlapáckého spin-offu, svou novinku představí...

Autor

K Vánocům již téměř 30 let neodmyslitelně patří Sám doma s Macaulayem Culkinem, který se po dlouhé odmlce vrací zpět na scénu. Google nyní přišel se svojí verzí ikonického filmu. Dům a vše v něm zůstalo při starém, Kevin je starší a navíc má svého virtuálního asistenta.

Nová reklama od Google, která vznikla za účelem propagace funkce Google asistenta, se odehrává opět v tom stejném domě a tvůrci si dali opravdu záležet na tom, aby všechny rekvizity vypadaly přesně jako ve filmu. V krátkém minutovém reklamním spotu se pak odehrají známé filmové scény od Kevinova holení přes donášku pizzy až po „Operaci Kevin“. V tom všem mu pomáhá Google asistent, který mu hlásí denní program, zapisuje věci na nákupní seznam a pomáhá mu ochránit dům před Mokrými bandity.

Na úspěšnost reklamy a její rychlé šíření má určitě vliv správné načasování. Kdy také jindy spustit novou reklamu než na Vánoce. Také je to velmi dobře zvolené téma. Snad každý zná Sám doma, má rád nezapomenutelné hlášky z tohoto filmu a především ho má spojený právě s Vánocemi. No a v neposlední řadě je velkým lákadlem samotný Macaulay Culkin a možnost vidět ho opět v jeho dětské roli. Předvedl velmi dobrý herecký výkon, kdy scény mají opět vánoční kouzlo a z reklamy se tak rozhodně nestala trapná parodie.

Na nové reklamě si dal Google opravdu záležet. Nejen, že produkce odvedla skvělou práci, odrážející se v každé scéně, která je identická s filmovou předlohou, ale hlavně zvolili velmi nenásilnou formu představení funkcí a výhod svého produktu. Kromě hlavního reklamního spotu vznikla navíc další videa, která srovnávají staré a nové filmové scény. Ta slouží pro pobavení, ale hlavně dokazují skvěle odvedenou práci.

4 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Čtěte také