Víkendové tržby: Thor válcuje kina a míří k miliardě

Přečtěte si

10 filmů odehrávajících se na obrazovkách počítačů

Filmy odehrávající se na obrazovkách počítačů nebo chytrých telefonů (desktop films), jsou poměrně nový subžánr, který se v posledních...

10 nejnovějších minisérií na HBO GO

HBO je přehlídkou výborných minisérií, a ty nejnovější, které byly uvedeny na službě HBO GO, rozhodně nejsou výjimkou. Tohle...

23 titulů, které rozšíří nabídku Netflixu tento týden

Diváci Netflixu si mohou mnout ruce nad další záplavou novinek. Obsah této služby se již tento týden rozšíří o...

Autor

Martin Steinbach
Filmový maniak, vyučený historik a milovník hudby.

Studio Disney má díky plavovlasému superhrdinovi na svědomí další megahit. Kolikátý už letos?

  1. místo – Thor: Ragnarok: 122,7 milionů, novinka
  2. místo – Matky na tahu o Vánocích: 16,7 milionů, novinka
  3. místo – Jigsaw: 6,5 milionů, 2. týden v žebříčku
  4. místo – Boo 2! A Madea Halloween: 4,5 milionů, 3. týden v žebříčku
  5. místo – Geostorm: Globální nebezpečí: 3,2 milionů, 3. týden v žebříčku
  6. místo – Všechno nejhorší: 2,7 milionů, 4. týden v žebříčku
  7. místo – Blade Runner 2049: 2,3 milionů, 5. týden v žebříčku
  8. místo – Thank You for Your Service: 2,2 milionů, 2. týden v žebříčku
  9. místo – Only the Brave: 1,9 milionů, 3. týden v žebříčku
  10. místo – Let There Be Light: 1,7 milionů, 2. týden v žebříčku

Právě uplynulý filmový víkend se nesl ve znamení jasné dominance komiksového Marvelu, konkrétně pak mocného Thora, který se svým třetím samostatným dobrodružstvím ukázal konkurenci záda a jednoznačně sbíral miliony po celém světě. Ragnarok otevřel v Americes 122 miliony dolarů (sedmé místo mezi snímky s hrdiny Avengers) a v celosvětovém součtu pak slaví už téměř půlmiliardu. Parádní čísla hlásí účetní především z Číny nebo Velké Británie a já se nebojím tvrdit, že si toto hravé dobrodružství dojde pro deseticiferné výdělky a stane se tak pátou marvelovkou, které se něco podobného povede.

Na své si přišly i Matky na tahu o Vánocích, ale tento sequel nehlásí zas až tak uspokojivé výdělky. Loňská jednička debutovala o sedm mega lépe a až pak se z ní stala žánrová trvalka, na kterou se chodilo třináct týdnů v kuse. Letošní vánoční dvojka nejspíš bude o něco méně ziskovější, ale své diváky si nejspíš najde. Přece jenom na komiksy nelze chodit do nekonečna (zdravíme Justice League) a nové Star Wars jsou ještě daleko.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

VOD

Čtěte také