Jungle Cruise: Dwayne Johnson zažívá dobrodružství podle atrakce v Disneylandu

Jelikož byla nová Jumanji (ale i Cesta na tajuplný ostrov 2) až překvapivě úspěšným remakem, není divu že Dwayne...

Recenze: El Camino – Epilog Jesseho Pinkmana stojí na hraně

Dlouho očekávaná premiéra filmu El Camino je za námi. Epilog, jež po AMC převzala televize Netflix, odpovídá na některé...

Valhalla: Říše bohů: Thor a Loki znovu odvrací Ragnarok v temné severské fantasy

Výpravná dánská fantasy Valhalla: Říše bohů nás zavede do příběhu severské mytologie, ve kterém budou hlavní hrdinové, bohové, odvracet...

Začíná nám nový filmový rok. Trailery na mnohé filmy samozřejmě pokračují, ale leden nám toho moc nového a zajímavého nepřinesl. Nabídka deseti nejlepších tudíž bude o něco méně atraktivní než jiné měsíce, ale doufáme, že i tak se je na co dívat.

1) Logan (Extended Red Band Trailer 2)

I když Loganovi bohatě stačil Johny Cash, i v druhé ukázce se příjemně navozuje velká rozlučka s Hugh Jackmanem a konečně se prosazuje dravější a odvážnější přístup k látce. Navíc se trailer více zaměřuje i na další postavy v čele s malinkou Dafne Keen, kterou si v pár momentech zamilujete stejně jako hláskujícího Patricka Stewarta, který nejde pro sprosté výrazy daleko. Zkrátka je to až moc dobře nastavené, aby z toho vzešel nějaký kolosální průser.

V českých kinech: 2.3 2017

2) Kráska a zvíře (Official Final Trailer)

Tady se opět vyhraje. Disney opět dojí zlatý důl, když nalije obrovskou produkční hodnotu do klasických pohádek a obsadí je pěknými a známými herci. Výsledek? Očekáváme miliardu, protože tohle je přesně trefa do černého. Vypadá to krásně, příběh každý zná a je univerzální, a kdyby náhodou, tak se to vše prodá přes hudbu. Dokonalý produkt bez jediné závady.

V českých kinech: 16.3. 2017

3) Grave (Official Red Band Trailer)

Dráždivé, nechutné, znepokojující, provokativní, šokující. Raw jde v ukázce až na dřeň a ukazuje to způsobem velmi efektivním, až se na mysl derou slovní spojení jako ruská montážní škola nebo naturalismus. Druhá polovina traileru s pulzující hudbou skvělá.

V českých kinech: –

4) Kong: Ostrov lebek (International Trailer)

Mezinárodní trailer toho moc nového neukázal a jde spíše vzhledem k vynikajícímu traileru z minulého roku o krok zpátky, ale přesto se tady objevují první náznaky, které se hlásí k monstr univerzu společného s Godzillou. Navíc ta specifická asijská dikce dává vzpomenout na již klasické trailery namluvené dabéry (zejména Don LaFontaine byl v tomto směru nepřekonatelným králem). Takový závan nostalgie se dnes již moc často nevidí.

V českých kinech: 9.3. 2017

5) Brimstone (Trailer)

Westernům se v posledních letech daří, a to jak velkým, tak i těm menším. Brimstone vypadá jako komorní western s patřičně drsným naturelem. Guy Pearce je i v těch pár náznacích démonický a různé výjevy spíše dodávají pocit, že by se ono westernové prostředí mohlo vyměnit za současnost a mohl by z filmu vypadnout příjemně mrazivý nízkorozpočtový thriller. A režisérovo jméno je cool jako prase.

V českých kinech: –

6) Masaryk (Trailer)

Zatímco první trailer se tvářil jako česká variace na Vlka z Wall Street, aktuální ukázka se díky 14 nominacím filmu na České lvy dostalo pompézní hudby, zpomaleným záběrům a globálnějšímu přístupu (politika, angličtina). A Masaryk láká v obou polohách, protože ať si říká kdo chce, co chce, Julius Ševčík točí jako zahraniční filmař a na výsledku je to vidět. Navíc Karel Roden v takovýchto rolích nemá šanci zklamat.

V českých kinech: 9.3. 2017

7) Pobřežní hlídka (International Trailer)

Velké výbuchy, namakaní chlápci a nadité dekolty pobíhajících slečen ve slow-motion. Jo, Pobřežní hlídka ví, kde měl originál své přednosti a na blockbusterovém půdorysu to prodává víceméně bez problémů. Jen nás zajímá, jestli se všechny vtipy klasicky nevyslepičily předem a zda-li to režisér Šéfů na zabití nepodělá. Chemie The Rocka s Efronem totiž alespoň z ukázek celkem funguje.

V českých kinech: 15.6. 2017

8) Power Rangers: Strážci vesmíru (Official Trailer)

Věděli jsme, že to bude volovina a nějak jsme tušili, že se v novém hávu bude intenzivně pomrkávat na originální klasiku a stejně jako v případě Pobřežní hlídky se celé toto zpracování zasadí do obrovského blockbusterového hávu. To, že to bude ale tak guilty pleasure, jsme netušili. Jde z toho cítit velký průser, ale i netušená blbá zábava, která si je toho moc dobře vědoma. Uvidíme.

V českých kinech: 6.4. 2017

9) Auta 3 (Extended Sneak Peek)

Auta 2 jsou všeobecně považována za nejhorší pixarovku všech dob. Přesto, nebo možná právě proto vzniká třetí díl, na kterém si tvůrci chtějí pošramocenou pověst geniálního animovaného studia navrátit zpět. Ve spolupráci s Disneym se tak očividně bude hrát na velkou nostalgii a skromný návrat ke kořenům s větším důrazem na drama a atmosféru. Alespoň takto rozšířená ukázka působí, za což jsme rádi.

V českých kinech: 15.6. 2017

10) Zlato (Official Red Band Trailer)

Už podivné šachování s premiérami dávalo vědět, že tady studio nebude vědět, kam Zlato zařadit. Na Oscary to je zřejmě příliš kontroverzní a sprosté, na nevinnou zábavu až příliš ambiciózní a nepříjemné. Takže? Takže je potřeba film prodat přes jedinou možnost: přes Matthew McCounagheyho a jeho herecký koncert, což je přesně to, co si z traileru budete pamatovat.

V českých kinech: 16.2. 2017

Zatímco leden byl spíše mírný, únor by měl být i přes svou krátkost nabitější. Jako vždy totiž bude v USA Superbowl, což znamená jediné – nové ukázky na největší letní blockbustery. Zcela jistě se dočkáme další ukázky na nové Piráty nebo Transformery a s trochou štěstí se podíváme na další trailer k nějaké komiksárně, k Temné věži nebo ke Sněhulákovi. Tak zase příště.