Chcete své dítě poznamenat na celý život? Stačí když mu pustíte trailer na nový animovaný film Sausage party. Ale možná bude lepší, když to neuděláte. V jednom kině v Kalifornii o tom ví svoje.
Hledá se Dory v návštěvnosti poráží i Den nezávislosti a za minulý víkend film vydělal přes 300 milionu dolarů. O sequel k filmu Hledá se nemo má zájem mnoho starších lidí, přesto se ale publikum skládá především z malých dětí. A to se stalo kinu v Kalifornii osudným.
Sausage party je sice komedie, která svým příběhem může připomínat Příběh hraček, ale to je opravdu jenom zdání. Ač se jedná o animovaný film, je zaměřen na poměrně starší publikum. Příběh začíná v supermarketu a točí se okolo veškerého jídla. Všichni obyvatelé supermarketu se snaží zaujmout a být co nejrychleji koupeni a vstoupit tak na věčnost. Bohužel brzy zjišťují, jak surově se lidé k jídlu chovají. Brambory svlékají z kůže, k hlávkovému salátu se chovají asi jako k hlavě Oberyna Martela ze Hry o trůny, jídlo je rozsekáváno a mláceno, lidé nemají slitováni ani s malými dětmi. A mohli bychom vypočítávat další a další zvěrstva. Právě kvůli tomuto brutálnímu násilí, které je na jídle pácháno, je film vhodný spíše pro starší obecenstvo.
A s trailerem na tuto šílenost se kino vytasilo právě při promítání Hledá se Dory. Hezkou animací a roztomilým ztvárněním jídla si tvůrci jistě získali pozornost všech dětských návštěvníků. Rodiče, kteří děti v kině doprovázely, opravdu nebyli moc nadšení. Kino toto pochybení vynahradilo popcornem zdarma. Jestli zrovna tento krok bude pro zděšené děti ta správná útěcha, se můžeme jenom dohadovat.