DC drtí Marvel na sociálních sítích

Sociální sítě jsou fenoménem, který hýbe světem. Je na nich každý, přes Vás, Vaše rodinné příslušníky, kamarády, až po firmy či dokonce filmy a filmová studia. Jak moc se daří komiksovým velikánům na sociálních sítích?

Není divu, že se filmová studia rozhodla komunikovat veškerý svůj obsah na sociálních sítích. Obsah, který je zde komunikován, se může v krátkém okamžiku dostat do všech koutů světa a je zde více viditelný, než pouze na webových stránkách.

DC Comics a jeho mise s názvem sociální sítě nabírá na obrátkách a drtí konkurenci. Dva letošní filmy od DC, což je blížící se Batman vs. Superman: Úsvit spravedlnosti a Sebevražedný oddíl, na poli sociálních sítích dominují a zaznamenaly o 500 % vyšší aktivitu než superhrdinská konkurence v digitalu či socialu.

Margot-Robbie-in-Suicide-Squad-Set-Photo

Největší „awareness“ zaznamenává Batman vs. Superman: Úsvit spravedlnosti a hned v závěsu za ním Sebevražedný oddíl. Právě druhý zmiňovaný film výborně rozjel Facebookovou kampaň, když druhý trailer zaznamenal přes 17 milionů zhlédnutí, 476 tisíc sdílení a o něco méně, cca 450 tisíc, likes. To se bavíme pouze o Facebooku. Tato čísla jsou opravdu vysoká a Sebevražedný oddíl může být jedině rád za svojí fanouškovskou základnu, která momentálně čítá přes 1,5 milionu.

Číslo tři na poli sociálních sítích je Deadpool, který se mně osobně líbí nejvíc. Jeho sociální sítě jsou poutavé, vtipné a typické pro tohoto antihrdinu. Pokud bude film tak dobrý, jako jeho aktivita na socialu, můžeme se jedině těšit.

deadpool_ryanreynolds-large

Kde je Marvel? Hluboko, hodně hluboko. Jeho čísla ani nemá cenu psát. Captain America: Občanská válka ani Doctor Strange nemohou konkurovat jiným superhrdinským filmům. V Marvelu poněkud opomíjejí sílu sociálních sítí, hlavně Facebooku, Twitteru či Instagramu.

Neodebíráte výše zmíněné filmy na sociálních sítích? V tom případě se hned zalogujte do Vašich účtů a začněte! Osobně doporučuji, jinak přicházíte o dobrou zábavu a o dostatek informací.