Víkendové tržby: Nejslabší týden roku 2015 ovládl Marťan

Přečtěte si

Autor

Martin Steinbach
Filmový maniak, vyučený historik a milovník hudby.

Premiérám se nedařilo. Kuchařské drama Dokonalý šéf zůstalo za očekáváním, ještě hůře si vedla politická satira Our Brand is Crisis.

Přelom října a listopadu skončil z pohledu filmových výdělků velmi bídně. Marťanovi stačilo pouhých 11,4 milionů k obhájení prvního místa z minulého týdne, přičemž na dalších místech se pořadí filmů taky vůbec nezměnilo. Stříbro sebrala Husí kůže (10,2 milionů), pronásledovaná Mostem špiónů (8 milionů) – drama Stevena Spielberga z dob studené války.

Na čtvrté místo poskočila stálice Hotel Transylvánie 2 (5,8 milionů) a hned za tímto animákem se umístila asi nejočekávanější novinka uplynulého víkendu – Dokonalý šéf v hlavní roli s Bradleym Cooperem. Toto drama z kuchyňského prostředí vydělalo slaboučkých 5 milionů a to je při otvíráku v 3 000 kinech opravdu bída. Ještě hůře dopadl Poslední lovec čarodějnic – ten ve svém druhém týdnu v amerických kinech zažil propad o téměř 60 % a tržby kolem 4,7 milionů jsou k smíchu.

Ve strmém pádu pokračuje také poslední díl Pranormal Activity (3,4 milionů), která jen těsně porazila další novinku – politickou satiru se Sandrou Bullock – Our Brand is Crisis. Tento nepříliš chválený počin obsadil nelichotivé osmé místo s necelými třemi a půl miliony.

Top desítku pak uzavírají filmařsky kvalitní díla Purpurový vrch 3,1 (milionů) a Steve Jobs (2,5 milionů). Tyto snímky by si jistě zasloužily mnohem pozitivnější výdělky, ale divácká „náročnost“ je neúprosná.

Snad se dočkáme zajímavějších výsledků příští víkend, protože to v amerických kinech startuje nová bondovka Spectre.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Čtěte také