Zdlouhavá postprodukční práce na Warcraftu

Diváci budou od Warcraftu jistě očekávat epické bitvy, fantastický fantasy svět a monumentální města - prostě to nejlepší z původních her

Navzdory tomu, že natáčení filmového Warcraftu probíhá podle plánu a dokonce i pomalu finišuje, tak hotový snímek v kinech nečekejme dříve jak za necelé dva roky. V čem je háček? Rozsáhlá postprodukční práce a silná konkurence očekávaných filmů. Režisér Duncan Jones se nedávno objevil na jedné z fotek z natáčení ve Vancouveru a nehodlá svůj doposud zdaleka nejambicióznější projekt potopit kvůli odfláknuté práci.

Diváci budou od Warcraftu jistě očekávat epické bitvy, fantastický fantasy svět a monumentální města - prostě to nejlepší z původních her
Diváci budou jistě od Warcraftu očekávat epické bitvy, fantastický fiktivní svět a monumentální města – prostě to nejlepší z původních her

Výkonný ředitel Legendary Pictures Tohmas Thull ve zkratce prozradil, proč se premiéra filmu posunula až na březen 2016: „Jak jste již jistě zaznamenali, tak se v příštích dvou letech objeví v kinech opravdu velké filmy. Duncan Jones musí doladit ještě nějaké sekvence, ale většina věcí, které chtěl udělat, jsou už opravdu na konci natáčení. Máme na film dostatek času a chceme se ujistit, že vše dopadne tak jak má. Před námi je ještě přibližně 20 měsíců práce a musíme si dát záležet. Technologie, kterou u filmu používáme, je něco z úplně nové generace.“

Scénář k velmi očekávané adaptaci videoherní série dostal na starost Charles Leavitt (Krvavý diamant, Svět podle Prota). Později jej ještě trochu poupravil sám Duncan Jones a do hlavních rolí svého velkofilmu obsadil jména Ben Foster, Travis Fimmel, Dominic Cooper, Paula Patton, Toby Kebbell, Robert Kazinsky, Daniel Wu, Clancy Brown, Ben Schnetzer a další.