Navrhni logo pro web nafilmu.cz a získej 2000Kč

Přečtěte si

Recenze: Rambo: Poslední krev – Akční ikona, která se již neměla vracet

Rambo patří k nejznámějším hrdinům akčních béček. Jeho snímky patří k těm, které definovaly žánr. Dočkal se hned čtyř...

Recenze: Ad Astra – Pomalé psychologické drama na pozadí velkolepé vesmírné mise

James Gray to opět dokázal! Newyorský režisér z rodiny přistěhovalců z východní Evropy se po Ztraceném městu Z vydal na další pohlcující...

Olga Sommerová a lidé morální integrity. Jaká jsou stěžejní díla zkušené dokumentaristky?

Držitelka Českého lva za dokumentární snímek Červená, Olga Sommerová, přijala výzvu a rozhodla se natočit film o básníkovi a...

Autor

Jan Barvíř
Jan Barvíř
zakladatel magazínu

Jak sami vidíte v horní části webu, naše jednoduché logo s červeným textem NaFilmu.cz na filmové pásce není zrovna z nejpovedenějších. Proto jsme se rozhodli vyhlásit soutěž o logo nové. Takové, které si web zaslouží a nebude na první pohled shazovat kvalitu celého webu.

Autor nejlepšího loga, které bude k našemu vzhledu výborně pasovat a skvěle doplňovat barvy webu, získá 2000 Kč. Logo bychom si přáli veselé, hravé, originální a aby to byla první věc, které si návštěvník všimne.

O výherci budeme v naší redakci rozhodovat sami, tudíž tu nebude žádná anketa k hodnocení od uživatelů, jako tomu bylo u minulé soutěže. Výherce bude kontaktován a po obdržení částky 2000 Kč bude jeho logo vyvěšeno na webu. Soutěž začíná dnešním dnem 14. února 2012 a prozatím není stanoveno datum, kdy bude končit.

“Ptát se na velikost loga je úplný nesmysl. Logo prostě navrhni podle sebe. Do webu se usadí už vždy. Mysli ale na to, že s logem bude potřeba pracovat i do budoucna. Pokud tedy nebudeš logo navrhovat přímo ve vektorech, tak ho nakresli co možná největší, aby bylo použitelné pro dalši užití. Samozřejmě ideláni je navrhnout logo ve vektorech tak, aby se dalo v pohodě i tisknout a použit, ať už třeba na vizitky nebo členské kartičky atd. Logo samozřejmě navrhuj ve vrstvách. Pokud budeš logo navrhovat v Photoshopu, tak dodej formát PSD, kde budou jednotlivé vrstvy a formát třeba JPG nebo PNG.”

Logo můžete zaslat přes formulář na webu pomocí přílohy nebo rovnou na email barvirj7@gmail.com. Jestliže máte další otázky, můžete napsat zde do komentářů a odpovědi se dočkáte velmi brzo. Samozřejmě můžeme komunikovat i přes email nebo icq: 257661995 a Facebook.

UPDATE: Další návrhy už prosím neposílejte. Soutěž je od dnešního dne 30. března 2012 u konce. Děkujeme!

14 KOMENTÁŘE

  1. Jako grafik, bych při těchto podmínkách předem zdrojový formát nikdy nedodal dříve, než po vyplacení zakázky, přesně jak říká Martin. Zašlu Vám náhledové obrázky 25% velikosti samotného loga a webové stránky s novou hlavičkou. Logo je samozřejmě navrženo ve vektorech.

    • Urcite neni problem, kazdopadne myslim, ze tady v tom pripade se nemusis bat. Nejde o zadani pro nadnarodni spolecnost a urcite tady nema nekdo v planu nekoho okradat tim spis ze jde pouze o symbolicke 2000,-

        • Tak nekomu urcite ale v tomto pripade se jedna o fakt symbolickych 2000,- korun. Kazdopadne urcite se zde najdou fanousci co si radi privydelaji nejakou kacku a pro radost spichnou logo pro oblibeny web.

  2. Nemyslim si že je fér posílat rvonou PSD protože je to prakticky zdrojový formát že?
    S tím že nejednou se stalo, že si zadavatel vše nechal s tím že je to jeho majetek protože soutěžici to poslali. A využival a prodaval to dál …
    Takže pro férové jednání bych navrhoval něco jako poslat náhled v PDF / PNG jak se to klasicky dělá a v případě, že člověk vyhraje vyžádat si od něj PSD 😉
    Nebylo by to tak lepší?

    • Samozřejmě, s tímhle by problém nebyl. Jde jen o to, aby tohle všechno měl autor loga k dispozici a po zaplacení to byl schopný předat.

    • Presne tak 🙂 Do souteze staci klidne JPG nebo export do PDF. Jde jen o to aby pak nekdo nedoal logo v GIFu 200x50px 😀 Jde tedy spis o technickou specifikaci.

    • Jak uznáš za vhodné, ale řekl bych, že by nemělo mít na výšku víc jak 300 – 350px. Momentálně má šířku 500px a vůbec by nevadilo, kdyby mělo o něco víc, klidně i těch 700. Ale i kdybys ho dělal větší, dá se tam pak napasovat.

    • Ptat se na velikost loga je uplny nesmysl. Logo proste navrhni podle sebe. Do webu se usadi uz vzdy. Mysli ale na to, ze s logem bude potreba pracovat i do budoucna. Pokud tedy nebudes logo navrhovat primo ve vektorech tak ho nakresli co mozna nejvetsi aby bylo pouzitelne pro dalsi uziti. Samozrejme idelani je navrhnout logo ve vektorech tak aby se dalo v pohode i tisknout a pouzit at uz treba na vizitky nebo clenske karticky a td. Logo samozrejme navrhuj ve vrstvach. Pokud budes logo navrhovat v Photoshopu tak dodej format PSD kde budou jednotlive vrstvy a format treba JPG nebo PNG.  

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno

Čtěte také