Seriálový Pán prstenů zažívá prudký pokles sledovanosti! V porovnání s první řadou o 50 %

Zdroj: Prime Video

Druhá sezóna seriálu Pán Prstenů: Prsteny moci se zatím nepotýká s takovým úspěchem jako její předchůdce. Podle údajů od Samba TV sledovalo premiérový díl druhé sezóny v USA pouze 902 000 domácností během prvních pěti dnů. To představuje dramatický pokles o 50 % ve srovnání s prvním dílem první sezóny, který v prvních třech dnech přilákal 1,8 milionu domácností.

Samba TV, která poskytuje analýzu sledovanosti prostřednictvím dat ze zařízení napojených na její platformu, ukazuje, že zájem o druhou sezónu seriálu výrazně klesl. Ačkoli Samba TV nezahrnuje data o mobilních zařízeních, její údaje stále nabízejí solidní přehled o výkonnosti seriálu. Další významný poskytovatel dat, Nielsen, zveřejňuje své zprávy se zpožděním, takže jeho čísla o druhé sezóně budou k dispozici až později v září.

Co se týče první sezóny, Amazon uvádí, že byla globálně úspěšná a sledovalo ji více než 100 milionů diváků, s celkem 24 miliardami odstreamovaných minut během prvních 28 dní.  První den přilákala více než 25 milionů diváků z celého světa a debutovala jako číslo jedna v žebříčku společnosti Nielsen. Seriál Pán prstenů také zaznamenal největší premiérovou sledovanost mezi originálními pořady na Prime Video. Je však třeba poznamenat, že již během vydávání nových epizod byl patrný pokles zájmu, neboť pouze 37 % diváků sledovalo seriál až do konce.

Předchozí článekJoker 2 zahraniční kritiky neoslnil, přestože sklidil dvanáctiminutový potlesk
Další článekNejúspěšnější film roku 2024 je konečně online! Na Disney+ ho ale nehledejte
Jan Barvíř
Dělám to, co mě baví. Píšu o filmech a seriálech a mým druhým domovem jsou streamovací služby. Jsem fanoušek Nolana a Tarantina a miluju poctivě natočené filmy bez CGI (Avatar je výjimka). Webu šéfuju už od jeho vzniku, tedy od roku 2011. Volný čas trávím s rodinou, hraju hry a rád nedělám nic.