Druhá sezóna seriálu Pán Prstenů: Prsteny moci se zatím nepotýká s takovým úspěchem jako její předchůdce. Podle údajů od Samba TV sledovalo premiérový díl druhé sezóny v USA pouze 902 000 domácností během prvních pěti dnů. To představuje dramatický pokles o 50 % ve srovnání s prvním dílem první sezóny, který v prvních třech dnech přilákal 1,8 milionu domácností.
Samba TV, která poskytuje analýzu sledovanosti prostřednictvím dat ze zařízení napojených na její platformu, ukazuje, že zájem o druhou sezónu seriálu výrazně klesl. Ačkoli Samba TV nezahrnuje data o mobilních zařízeních, její údaje stále nabízejí solidní přehled o výkonnosti seriálu. Další významný poskytovatel dat, Nielsen, zveřejňuje své zprávy se zpožděním, takže jeho čísla o druhé sezóně budou k dispozici až později v září.
The new season of Rings of Power is out with 902k US households tuning in over the last five days to watch the first ep.
What do you think of the new season?#SambaTVInsights #RingsofPower #RingsofPowerS2 #Ringsofpowerseason2 #Sauron #LOTR #LOTRonPrime #AmazonPrimeVideo… pic.twitter.com/JNbWvVj5Qp
— Samba TV (@samba_tv) September 3, 2024
Co se týče první sezóny, Amazon uvádí, že byla globálně úspěšná a sledovalo ji více než 100 milionů diváků, s celkem 24 miliardami odstreamovaných minut během prvních 28 dní. První den přilákala více než 25 milionů diváků z celého světa a debutovala jako číslo jedna v žebříčku společnosti Nielsen. Seriál Pán prstenů také zaznamenal největší premiérovou sledovanost mezi originálními pořady na Prime Video. Je však třeba poznamenat, že již během vydávání nových epizod byl patrný pokles zájmu, neboť pouze 37 % diváků sledovalo seriál až do konce.