Recenze: Grease: Rise of the Pink Ladies

První dvě epizody seriálu Grease: Rise of the Pink dorazí na SkyShowtime již 7. dubna.

Pomáda z roku 1978 je kultovním muzikálem, který si získal srdce několika diváků. Dalo by se říci, že společně s Horečkou sobotní noci byla Pomáda pro Johna Travoltu průlomovým filmem. Stejně jako mnoho úspěšných snímků před i potom, se muzikál dočkal pokračování, které se ale úspěchu jedničce vůbec nevyrovnalo. Paramount+ nyní zkouší fanoušky oslovit znovu, tentokrát seriálovým prequelem, na který se můžete těšit od 7. dubna na SkyShowtime.

Dostali jsme možnost se na seriál od Paramount+ v předpremiéře podívat a nyní bychom se s vámi rádi podělili o náš názor na tuto hudební novinku. Nový seriál vypráví příběh o vzniku dívčího gangu rebelek ze střední školy Rydell, The Pink Ladies. Především výkony herců jsou opravdu chvályhodné a postavy v nich ožívají způsobem, který je nostalgický i svěží zároveň.

V hlavní roli Jane, outsiderky, která chce školu změnit k lepšímu, se objevila Marisa Davila, známá z vedlejších rolí seriálů I Am Not Okay with This nebo Atypický. Dále se můžeme těšit na herečku Triciu Fukuharu v roli Nancy, talentované studentky, pro kterou je móda vším. V roli Cynthie, mladé studentky, která hledá sama sebe se představí Ari Notartomaso a čtveřici hlavních protagonistek uzavírá Cheyenne Isabel Wells, pro kterou je role Olivie, sebevědomé, krásné hispánky první velkou hereckou příležitostí. Těšit se ale můžeme i pro fanoušky Pomády známou postavu a to ředitelku McGeeovou, která se v tomto seriálu ukáže jako zástupce ředitele v podání Jackie Hoffman.

Série nabízí nový pohled na franšízu Pomády a vypráví strhující příběh, který diváky udrží v napětí od začátku do konce. Z hlediska příběhu a hudby přináší seriál zábavný a příjemný divácký zážitek, i když se některé epizody mohou zdát někdy příliš dlouhé. I přes tento drobný nedostatek se však seriálu daří zachytit ducha původního filmu a rozhodně stojí za zhlédnutí.

Špičková je i hudba a choreografie. Seriál obsahuje hudbu držitele nominace na Grammy a výkonného hudebního producenta Justina Trantera a choreografii aranžuje Jamal Sims. Podmanivá hudba a choreografie dodávají show na celkové atraktivitě a pomáhají oživit příběh. Diváci si budou klepat nohama a pobrukovat si spolu s chytlavými melodiemi. Taneční čísla show jsou také dobře provedená a přispívají k celkové zábavní hodnotě série.

Paramount+ tímto prequelovým seriálem rozhodně učinil ambiciózní krok a bude zajímavé sledovat, jak na toto nové pojetí světa Pomády zareagují fanoušci původního filmu. Seriál je fantastickou hudební komedií, která zkoumá svět Pomády novým a vzrušujícím způsobem, a pro fanoušky původního filmu a muzikálů obecně je to rozhodně povinná podívaná. Závěrem lze říci, že seriál je solidním prequelem kultovního filmu, který přináší příjemný a zábavný divácký zážitek. Ať už jste zarytým fanouškem Pomády, nebo jen hledáte zábavnou show, kterou byste mohli sledovat, Grease: Rise of the Pink Ladies vám to určitě dá.

Grease: Rise of the Pink Ladies
USA, 2023, 10 h (Minutáž: 60 min)
Muzikál / Romantický / Komedie