Archiv rubriky: Recenze

recenze sedm statečných

Recenze: Sedm statečných (2016) – Návrat legendy v novém kabátě

Boj sedmi statečných bojovníků proti velké přesile byl už v minulosti námětem několika filmů. Vidět jsme ho mohli ve variantě japonských samurajů nebo drsných kovbojů. A právě druhým typem se nechal inspirovat režisér Antoine Fuqua. Celý příspěvek

recenze dítě bridget jonesové

Recenze: Dítě Bridget Jonesové (2016) – Do třetice všeho dobrého

Dítě Bridget Jonesové je v pořadí třetí film o britské smolařce, která se poprvé s diváky setkala v kinech před patnácti lety. V roce 2001 jsme poprvé viděli Renée Zellweger v její bezesporu nejslavnější roli a první pokračování na sebe tehdy nenechalo dlouho čekat. S rozumem v koncích byl ale propadák a s dalším filmem už to tak nadějné nebylo. Nakonec se ale s Bridget setkáváme ještě jednou a jak název prozrazuje, Bridget je těhotná. Ale ono to určitě nebude bez nějakých potíží.

Celý příspěvek

DontBreatheDoorway.0.0

Recenze: Smrt ve tmě (2016) – Slepý králem mezi vidomými

Řada letošních hororů vnášela do svých příběhů notnou dávku tajemna a nadpřirozených sil, ať už démonických, nebo nešťastnou náhodou vytvořených během nezdařeného experimentu. Smrt ve tmě však na rozdíl od nich operuje s příběhovými prvky mnohem uvěřitelnějšími, nicméně o nic méně děsivými a poutavými. Nejnovější filmový počin režiséra a scénáristy Feda Alvareza (Lesní duch) tak přináší vydařenou podívanou, jež vás ani na chvíli nezačne nudit a strhne vás řadou zvratů a svým drsným tempem…

Celý příspěvek

recenze obr dobr

Recenze: Obr Dobr (2016) – Kouzelná fantasy pohádka

Obrovité, a přece drobné a citlivé stvoření vstoupilo do kin pod režijní taktovkou legendárního Stevena Spielberga a po oscarovém Mostu špiónů se tak tvůrce navrátil k pohádkovému žánru. Jedná se zároveň o další spolupráci s Markem Rylancem, který zde tentokrát propůjčil tvář a hlas právě obru Dobrovi, jehož prastarému charakteru původem z knihy spisovatele Roalda Dahla tak bylo umožněno ožít v celovečerním filmu. Dobrodružství na pomezí skutečného světa a obří země tak může začít… Celý příspěvek

recenze sully zázrak na řece hudson

Recenze: Sully: Zázrak na řece Hudson (2016) – Letecká havárie s neuvěřitelným koncem

Osmašedesátiletý Clint Eastwood opět usedl do režisérského křesla a dokázal, že ještě rozhodně nepatří do starého železa. Ujal se natáčení snímku z oboru letectví, který je inspirovaný skutečnými událostmi. Celý příspěvek

recenze taxi 121

Recenze: Taxi 121 (2016) – Smrt pohledem taxikáře

Film Dana Pánka, založený na skutečných událostech z roku 2014, nabízí pohled na tragickou sérii vražd tří pražských taxikářů, jejichž pachatel nebyl v době natáčení filmu dopaden. Snímek si však vzal dané události pouze jako inspiraci k vystavění překvapivě napínavého dramatického thrilleru, který až na pár škobrtnutí a několik poněkud prkenných dialogů v první polovině, nabízí velmi dobře zahranou a napsanou záležitost, která rozhodně stojí za pozornost. Celý příspěvek

recenze buchty a klobásy

Recenze: Buchty a klobásy (2016) – Úchylně nekorektní animovaná smršť

Dlouho očekávaná animovaná komedie pro dospělé s hvězdným obsazením, vyprávějící příběh jehož hlavními hrdiny jsou živoucí potraviny v supermarketu, zamířil do našich kin. Upoutávky slibovaly třeskutě vtipnou, ujetou a přisprostlou podívanou. Podařilo se naplnit očekávání? Dá se jednoznačně říci, že ano. Tedy pokud se vám film svým specifickým stylem humoru strefí do vkusu. Pokud se ale při sexuálních narážkách, scénách a dvojsmyslech červenáte, (co naplat, že vše vypodobňuje jídlo) zůstaňte raději doma… Celý příspěvek

Ben-Hur-2016

Recenze: Ben Hur (2016) – Nechtěný návrat legendárního příběhu

Do kin se za hučení davů, koňských spřežení a víření písku vehnal s pomstou a spravedlivým hněvem v srdci Juda Ben Hur. Zahraniční recenze a první dojmy filmových kritiků hovoří o pravděpodobném propadáku roku. Je tomu tak? Příběh o židovském muži, mstícím se v prachu cirku svému nevlastnímu římskému bratru Messalovi, jenž kdysi (nikoli prvnímu) filmovému zpracování z roku 1959 vynesl Oscara, se v již několikátém novodobém remaku vrací v poměrně povedené podívané, jež má ale bohužel řadu vad na kráse… Celý příspěvek

secret-life-pets-review

Recenze: Tajný život mazlíčků (2016) – Každé zvíře chce k někomu patřit

Přemýšleli jste někdy, co se doma děje, když se za vámi zavřou dveře? Nebo proč vaše kočka spí, když přijdete z práce, přestože na to měla celý den? Nový animovaný film Tajný život mazlíčků vám umožní nahlédnout do „zákulisí“ životů chlupatých i opeřených domácích zvířat, z nichž ne všechna nesou odchody svých páníčků tak bolestně. Celý příspěvek

The-Shallows-2016-after-credits-hq

Recenze: Mělčiny (2016) – Napínavá hra kdo s koho na kousku útesu

Do kin přichází thriller Mělčiny, kde musí nad nebezpečnou parybou zvítězit křehká Blake Lively. Prsatá krasavice, tropický ráj, krvelačná bestie. Karty jsou jasně rozdané, jsou ale Mělčiny něco víc, než jenom letní béčko prosáklé vůní popcornu? Celý příspěvek

recenze nejkrásnější den

Recenze: Nejkrásnější den (2016) – Hořkosladká komedie o začátku před koncem

Z postu režiséra, scénáristy a herce v hlavní roli nám Florian David Fitz přinesl černohumornou dramatickou komedii o dvou nevyléčitelně nemocných, nesmírně odlišných mužích, jenž se za společným cílem spojí a vůle sdíleného, pohnutého osudu je promění v přátele. Filmů o umírání a plnění si snů takříkajíc na poslední chvíli není málo… Stojí tedy nová německá komedie za to? Celý příspěvek

Matky-na-tahu

Recenze: Matky na tahu (2016) – O stinnosti mateřství s humorem

Filmy se, jak známo, řadí na bezpočet žánrů a lze je škatulkovat všemi možnými způsoby. Pokud by však bylo nutno jmenovat z toho, co je momentálně hráno v kinech, jediný snímek, určený primárně pro tu něžnější část publika, byly by to právě Matky na tahu. Ačkoli se u snímku pobaví i muži, není tak úplně pro ně. Ústřední úlohu tu sehrává specifický vztah matky k dítěti a od toho se pak odvíjí lehounce tuctovitá, ale v mnoha bodech velmi vtipná a příjemně obsazená komediální záležitost…

Celý příspěvek

recenze star trek do neznáma

Recenze: Star Trek: Do neznáma (2016) – Enterprise potřetí zachraňuje svět

James T. Kirk spolu se svou posádkou lodi Enterprise prozkoumává neprobádané končiny vesmíru, v kterých je často skryto nebezpečí. Stejně je tomu i v posledním dílu legendárního Star Treku, v kterém jsou hrdinové Federace vystaveni zatím největší zkoušce. Celý příspěvek